Henk en Karin op de fiets naar Santiago de Compostela.

Lekker fietsen in Spanje.

Na een heerlijke nachtrust met z´n tweeen en een perfect ontbijt om 9.10 op de fiets gestapt. Het weer zag er goed uit, een beetje tegenwind, bewolkt maar het was droog!! De route was mooi met wat lichte klimmetjes en vals plat, gelukkig ook een paar afdalingen. Onderweg hadden we prachtige vergezichten. In Sto.Domingo de la Calzada wat inkopen gedaan en uiteraard koffie gedronken. De route ging daarna over een lange heuvelachtige weg door een dal met vals plat. Er reden wel veel vrachtauto´s dus goed uitkijken. Zijn nu in Belorado in een 1 sterren hotelletje omdat er geen camping en auberges zijn. We hebben vandaag 50 km gefietst! De zon laat zich nu af en toe zien met een koud windje.

Tini en Rimmer

Ik zit bij Pa en Ma in de tuin aan een krentebol met een hongerklap. Het is hier nu 25 graden! Het is warm dus. Jullie gaan erg snel hoor, geniet er samen nog maar van

jan en diet

zo , we zijn weer bij .wat een verhalen maar jullie komen er wel .met alle goede wensen uit nederland.wij zijn vandaag thuis gekomen uit spanje ,mooi weer maar inderdaad een koude wind.volgens mij zijn we over jullie heen gevlogen .en heb een schietgebedje gedaan

Frans

Dat was weer ff wennen zeker ; zo met z'n 2en de nacht doorbrengen .Konden jullie wel slapen zonder al het internationale gesnurk ?
Blijft leuk om te lezen hoe belangrijk de voeding is op deze wereldreis en vooral 't ontbijt .
Geen koffie broodjes vandaag ?

Karin O

Hoe vaak hebben jullie je tentje gebruikt? Volgens mij niet vaak. Gelukkig zijn er gezellige hotelletjes en auberges op de route en wordt er lekker voor jullie gekookt. Leuk ook dat jullie elke keer weer mensen tegen komen die ook op reis zijn en hun verhaal hebben. Doe wel voorzichtig met al die vrachtauto's op de weg. Hopelijk morgen weer droog en wat mooier weer. Liefs.

Henk en Karin

Hallo Karin, wij hebben al 16 nachten in het tentje geslapen, het weer wordt beter dus we hopen snel op meer.

Mike

Doet mij goed om te horen dat jullie al vaak in het tentje zo lekker knus tegen elkaar aan hebben geslapen !!! Hoop voor jullie dat het mooi weer blijft na die vele regen die jullie al over je heen hebben gekregen, maar ook dan ziet de wereld er mooi uit.

jadido

nog vier nachtjes slapen .