Henk en Karin op de fiets naar Santiago de Compostela.

De verjaardag van Henk.

Vanmorgen werden we wakker van de sms'jes en hoorden getik op de tent. Toch geen regen! Het waren blaadjes die uit de ucaliptes bomen vielen. We stonden op en het zonnetje scheen. We hebben de bus genomen naar het centrum. Hier hebben we enkele lopers gesproken en even rond gelopen op het plein van de Kathedraal. Heerlijk geluncht en souveniertjes gekocht en een kaart verstuurd naar Karin's tante in Afrika. Daarna hebben wij de bus terug genomen en naar het grote winkel centrum gelopen waar we een groot kussen van 1,5 meter lang hebben gekocht, mijn verjaardags kado! Het is heerlijk om weer eens op een kussen te slapen, in de tent gebruikten we een kleed en een vest als kussen. We kregen een sms'je van Herman dat we de groeten kregen van Alle en An uit H.I. Ambacht, dat zei ons op dat moment niets. Later viel het kwartje, we hadden deze mensen ontmoet op de camping bij Fisterra op 16 juni. En nu stonden Herman en Ria ook naast hun zuiderlijker in Spanje! Wat is de wereld klein. S'Avonds hebben we voetbal gekeken en gezellig zitten te praten met 2 mannen uit Zwolle. En nu heerlijk gaan slapen op ons nieuwe kussen. (zie foto) Langs deze weg bedanken wij iedereen voor de felicitaties voor mijn verjaardag!

Simone

Hoi Henk en Karin, wij lezen vol bewondering jullie verhalen. Wij zijn trots op jullie.
Henk van Harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Groetjes Jan en Simone

Conny & Mike

Henk en uiteraard ook Karin, van harte gefeliciteerd !!

Annette

Hoi Henk en Karin,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, respect voor wat jullie gedaan hebben. Geniet nog lekker van jullie vakantie in die fantastische camper.
Liefs,

Ruud en Elly

Henk vanuit de camping in Eibergen van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Peter en Karin

Lieve Henk (en Karin), van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ondanks dat wij er niet bij zijn, een fijne dag gewenst. In gedachten zijn we bij jullie en we gaan er gauw een wijntje op drinken. Net zo oud als je bouwjaar, ndat is zeker een neut waard! Liefs van broertje en schoonzus.

Victor

Muchos felicitaciones con tus compleanos!
Schaatsmaatje van Karin

Dick en Tanja

Henk van harte gefeliciteerd, maak er een gezellige dag van en geniet nog van even van jullie heerlijke vakantie.xxx

de buurtjes

Hoera, Hoera, Hoe oud nu geworden Henk?. Neem het er lekker van. Proost van ons.

Jacqueline en Gerard

Hoi Henk en Karin,
Henk van harte gefeliciteerd met deze heugelijke dag op een byzondere plek,
Geniet nog even van het mooie daar en tot ziens in nederland.

Rimmer en Tini

Wat een feest! Lekker vieren hoor, we denken de hele dag in feeststemming aan je. Tot gauw.

Frans

Van harte gefeliciteerd beide !

Wat 'n ongelofelijk leuke manier om je verjaardag te vieren !

herman en ria

Bij deze nog gefeliciteerd, alles goed hier. Wij zien elkaar met de bbq. We hebben er zin in. Helaas is het nu aftellen geblazen. Ook wij vinden het een mooi en bijzondere reis

greet en axel

t ken nog net ;-) van harte gefeliciteerd!
Axel is met Dale in Houffalize
sterkte met terugreis

Ruben Sijes

Van harte gelukgewenst. Ik wens jullie veel gezonde jaren toe.

Tot ziens,

Ruben

Cor en Saskia

Henk. we zijn er een beetje laat mee maar daarom is het niet minder gemeend VAN HARTE GEFELICITEERD!!

hannie

een goede terug reis gezellig met z,n 4 re dat kussen was dat ook een spaans prijsje ha ha groetjes

hannie johan