Henk en Karin op de fiets naar Santiago de Compostela.

Het weerzien.

Vanmorgen vroeg op pad gegaan voor boodschappen te halen. Op de terug weg kregen we een sms "de was is droog", Herman en Ria waren op de camping aan gekomen. Het was fijn om elkaar weer te zien na zo'n lange tijd. We hebben gezellig bij onze tent bij gepraat en koffie gedronken. Van Atie en Leo hadden ze een lekkere fles rode bubbels mee gekregen die we meteen soldaat hebben gemaakt. Daarna hebben we een mooi plekje voor Herman en Ria uitgezocht. Voor het avond eten hadden Herman en Ria een perfecte bbq geregeld, we hebben er van genoten. Nog even gezellig na zitten ptaten en voor de laatste keer in de tent geslapen.

Reacties

Reacties

Marian

Kan ik me voor stellen dat het fijn elkaar te zien na zo'n lange tijd . Ik verheug me er ook op
Fijne terug reis

Ruud en Elly

Leuk dat Herman en Ria er zijn en dat jullie de prachtige verhalen nu eindelijk kwijt kunnen. En voor een het regelen van een BBQ kan je aan hun wel over laten!

jh.kruiger

hallo karin/henk
een goede reis terug behouden thuis komst..
jan/rinie

Rimmer en Tini

Wat grappig om jullie op de foto zo samen te zien! Gezellig hoor.

Frans

Hartstikke leuk weerzien met "echt" verse Hollanders ! en dan gelijk aan de drank ! Pffffft goede invloed hebben die "echte" verse Hollanders op jullie ! ;-)

Doe ze de groeten van me !

de buurtjes

Lekker een beetje ouwehoeren met elkaar en een lekker stukje vlees erbij wat wil een mens nog meer. o ja een drankje weg met die thee maar een echte fles bubbels ik geloof dat die biertjes hun weg wel gaan vinden ze staan koud een hele goede terug reis en doe Ria en Herman de groeten. jet& Johan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!