Henk en Karin op de fiets naar Santiago de Compostela.

De thuiskomst.

Vanmorgen om 7.45 vertrokken richting huis, het was rustig op de weg dus we konden goed door rijden. Bij Breda gestopt voor een bakje koffie en toen door gereden naar huis. Om 12 uur kwamen we aan in Oosthuizen. Het was vreemd maar ook weer fijn om thuis te zijn. We werden verwelkomt door de kinderen en de familie.

Wij hebben een prachtige vakantie gehad, veel gezien en veel mensen ontmoet. We bedanken iedereen die ons gevolgd heeft.

Dick en Tanja

Welkom thuis! We hebben genoten van jullie reisverhalen. Wat hebben jullie veel gezien. Tot gauw. xxx

Rimmer en Tini

Wat was het leuk om s'avonds de mailbox te openen en de verhalen te lezen. We hebben erg met jullie mee geleefd! Welkom thuis en hopelijk vinden jullie je draai weer een beetje.

Paul en Natasja

Welkom thuis, geniet van alle mooie herinneringen en wees trots op jullie zelf!!

Groetjes, Paul,Natasja en Dorinda

Frans

Ik val in 'n gat !

Frans

ps WELKOM THUIS !

en nu als dank 'n kaarsje opsteken bij mijnheer Pastoor als dank voor de behouden reis en thuiskomst !

Mike

Gezond en wel weer thuis met meer bagage in huis dan waar jullie mee vetrokken en met belevenissen en mooie herinneringen waar een ander of alleen maar van kan dromen of kan hopen deze ook ooit zelf te ervaren !!!

Ruud en Elly

Oost - West, Koninginnekruid 't best.

rita ruud

beetje laat, maar welkom thuis het zou wel weer even wennen zijnzonder nu elke dag op de fiets te zitten,maar wel veel mooie herineringen mee naar huis genomen groetjes

handic1@ Yahoo.com

geweldig dat jullie weer gezond en wel thuis zijn.
Hartelijke groeten Dicky en Hans