Henk en Karin op de fiets naar Santiago de Compostela.

Een relax dag.

Vannacht heeft het flink gestormt en geregent, dan is het wel fijn dat je in een chaletje zit. Vanmorgen stonden we op met mooi weer, het zonnetje scheen lekker en er was weinig wind. We zijn lopend naar het dorpje gegaan voor boodschappen, wijn €0,69 per liter, coca cola 1,5 liter €1,00, en water voor €0,25 voor 1,5 liter. We hebben flink ingekocht en zijn daarna naar het chaletje gelopen. Vanmiddag hebben we lekker in de zon gezeten, de weer berichten zijn goed voor aankomende dagen, we gaan morgen naar Santiago. We hebben regelmatig contact met Herman en Ria, zij zitten nu vlakbij Villafranca del Bierzo dat is ongeveer 210 km van Santiago, zij rijden ongeveer de route die wij gefietst hebben en komen maandag in Santiago aan. In de loop van volgende week gaan wij richting huis. Wij zitten nu voetbal te kijken na een vorstelijke maaltijd bereid door Karin.

Mike

Leven als een god in Frankrijk, of is het Spanje ??

Ruud en Elly

Met deze prijzen hadden jullie beter op de bakfiets kunnen gaan....

Frans

Hier komt m'n boodschappenlijstje :

;-)

Rimmer en Tini

Met die prijzen kun je morgen een mooi feestje geven Henk. Wordt een bijzondere verjaardag morgen. Heel erg, heel erg gefeliciteerd en een super fijne dag! We nemen er morgen ook een wijntje op.

Pa en Ma

Henk nog een nachtje slapen, en dan??

HANS

Hallo vriend kan eindelijk je berichten lezen en je foto's zien, zo te lezen en te zien vermaken jullie je goed en hebben je er veel plezieer in.
Neem maar lekker veel wijn mee dan kunnen we er een gezellige "schiphol"dag van maken Groeten en nog veel plezier

Pa en Ma.

Hallo Henk Van Harte Gefelicieteerd met je 56 ste verjaardag. Nog vele gezonde jaren gewentst samen met Karin je kinderen.

Henny en Elly

Henk, van harte gefeliciteerd met je (je zou het niet zeggen) 56ste verjaardag. Nog een hele fijne dag toegewenst samen met Karin en geniet nog samen van de dagen daar in Spanje.

Groetjes en een dikke knuffel.

Marian en Jan

Goedemorgen op deze speciale morgen.
Samen in koor !!!!
Happy birthday to you , Happy birthday to you.
Happy birtday dear Heeeenk Happy birthday to you.

Zo heb je nu op 3 manieren kunnen feliciteren .
De sms doen we maar niet ( kost jouw geld )

Kuszzzzzzzzzzzzzzzzzzz Je schOonzus en zwAger.

Karin jij gefeliciteerd met je Kanjer