Henk en Karin op de fiets naar Santiago de Compostela.

10 weken "on route".

Vanmorgen toen we opstonden was het bewolkt en de wind kwam uit zee, geen goed teken volgens de camping eigenaar. De website van de camping is www.rc-ancoradoiro.com, de moeite waard om te bekijken. Hij vertelde dat het beheren van de camping niet zijn werk was maar zijn hobby, hij woont boven het restaurant. We hebben de spullen ingepakt en om 10.30 vertokken richting Muros. Eigenlijk wilden we daar op de camping staan en inkopen doen, we waren door onze voorraad heen want op het paradijsje konden we alleen brood kopen. De camping van Muros was geen optie, lag langs een drukke weg. We hebben toen besloten om langs de kust verder te fietsen richting Noia, een hele mooie route die heuvelachtig is. We wisten dat we onderweg geen campings zouden tegen komen, de eerstvolgende is 5 km ten zuiden van Noia. Dus door fietsen was de enigste optie. Wij zitten nu in een chalet op camping Punt Batuda waar we 2 nachten verblijven. We zijn in een chalet gegaan omdat het weer slechter werd en er een frisse wind was, het uitzicht is mooi, kijken over zee op een haventje. Later in de middag begon het behoorlijk te regenen. Vandaag hebben we 43 km gefietst. Totaal hebben we nu 3343 km gefietst. Wij hebben niet het gevoel dat wij zoveel gefietst hebben en al 10 weken onderweg zijn. We vermaken ons nog steeds goed!

Roland

Henk en Karin, wel bijzonder hoor 3343 gefietst, en het verveeld nog steets niet, als ik naar Oosthuizen fiets dan ben ik het alweer zat, knap hoor wat jullie doen.
Jullie hebben het goed voorelkaar, en veel plezier natuurlijk, nou fiets nog maar lekker door en geniet ervan. gr Roland en Mariet

Mike

Het is en blijft voor jullie een grote lange vakantie, lijkt mij heerlijk dat gevoel met elke dag weer mooie plaatjes voorgeschoteld krijgen en dan ach, een beetje regen, wat maakt het uit, na regen komt zonneschijn en volgens mij schijnt die zon voor jullie al 10 weken lang en 3343 km ver. Alleen het beginplaatje van de website is al formidabel. Blijf van deze " once in a lifetime " ervaring genieten !!!

Frans

Wat 'n rijkdom om zelf per dag de tijd aan je zelf te hebben en aldus je tempo en route te kunnen bepalen :

jullie zijn bevoorrecht !

atie en leo

even rust genomen is ook belangrijk en lekker genieten van een soort van vakantie .ja van de atlantic komt veel slecht weer jullie zitten in route hier goed weer alleen vanavond word er slecht verwacht we zien wel . gister bij jan /diet prima getroffen lekker buiten gezeten en de skotelbraai aan prima geregeld toch

jan en diet

keek uit naar een berichtje van jullie ,fijn om weer wat te lezen . bedankt voor de felicitaties , het was woensdag een super dag ,mooi weer ,tevreden gezichten ,en de skotelbraai was een succes ,nog bedankt van die bloemen .Henk alvast gefeliciteerd met je verjaardag .dikke kus van ons..

Tini en Rimmer

Niets is belangrijk, lekker door gaan met genieten hoor, het gewoon doen met wat de dag je brengt. Geweldig toch?