Henk en Karin op de fiets naar Santiago de Compostela.

Het paradijsje aan zee.

De camping waar we op staan, Camping Ancoradoiro is zoals de eigenaar het noemt "zijn paradijs" werkelijk een klein paradijsje. (zie foto) De camping ligt op het uiterste puntje van Punta Louro aan zee met een prachtig uitzicht over de Atlantische Oceaan. We werden vanmorgen wakker en het enigste wat je hoort zijn de golven, vogels, wind en in de verte de vissersboten. We hebben een heerlijke strand wandeling gemaakt naar het nabij gelegen dorpje en heerlijk in de zon gelegen. Karin vroeg aan de eigenaar wanneer het restaurant open ging, dat was volgende week. Hij bood aan om voor ons te gaan koken, koken was zijn hobby, we konden kiezen uit 5 vis gerechten, wij kozen voor de paella. Omdat het restaurant nog dicht was serveerde hij het eten bij de tent, we kregen 2 stoelen en een tafel. Om 20.00 uur kwam hij eerst met borden, bestek, brood en een glaasje wijn. Een kwartiertje later kwam hij glim lachend aanlopen met een grote ovenschaal met overheerlijke paella waar o.a gamba's, mosselen, schelpen die wij scheermesjes noemen, heel veel andere schelpjes waarschijnlijk kokkels, rijst, paprika, wortel, doperwten, kruiden enz. (zie foto) We hebben heerlijk in het zonnetje voor de tent zitten te genieten, wat kan het leven mooi zijn. Er was ook nog een filmploeg op de camping, er werden opnamens gemaakt voor een tv serie. Tijdens de opnamens liepen ze bij ons lang, vroegen of wij een jongen hadden gezien met bruin haar een rode korte broek, die hadden wij niet gezien. Wie weet of we komen nog in een Spaanse tv serie.

Tini en Rimmer

Ha, de kok aan huis, mooier kan het niet. Het strand in de nabijheid, rust, en de dagelijkse beslommeringen lekker basaal, heeeeerlijk!

Frans

Zo hé dat is toch te gek ! Wat bestaan er toch leuke mensen ondanks alle sombere berichten die via alle media
op je afkomen !

Ruud en Elly

Het eten ziet er goed uit, kan Karin het recept even doormailen????

HAnnie

Dat is niet mis ziet er Goed uit z,n net even bij j en d geweest Henk al vast een prettige verjaardag
KARIN en Henk nog een mooie vakantie en tot gauw Gr. HAnnie Johan

Pa en Ma.

Hallo Henk en Karin We zijn blij weer wat gehoort en gezien te hebben.Karin het ziet er goed uit.Henk ben je weer helemaal beter?We wensen julie veel zonneschijn en verder een mooie vacantie.De weers verwachting is hier voor drie dagen niet best.We vermaken ons hier best .

HAnnie

Dus het bestaat toch mooie Gedachte