Henk en Karin op de fiets naar Santiago de Compostela.

Eindelijk weer op weg.

Na een verblijf van 5 dagen op de camping waar we naar de voetbal hebben gekeken, een bezoekje hebben gebracht aan Fisterra, 2 dagen in de tent hebben doorgebracht vanwege de regen en het met Henk weer beter gaat hebben we vanmorgen besloten weer verder te gaan. Om 8.30 brak het zonnetje door en hebben de boel ingepakt. Even met de receptioniste staan praten, ze vertelde dat de Spaanse voetballer Torres vlakbij de camping een zomerhuisje heeft en elke zomer in het restaurant komt eten en op het strand verblijft met zijn vrienden. Om 10.30 zijn we vertrokken en besloten om de route langs de kust te volgen omdat ons verteld was dat dit een hele mooie route is en dat is ook zo! De route geeft een prachtig uitzicht over de Atlantische Oceaan, de ruige kust en gaat gedeeltelijk door een natuur park. Op Punta Louro zagen we het bordje camping en besloten er naar toe te gaan. De camping ligt prachtig aan het strand en bied een fantastich uitzicht. We hebben vandaag 40 km gefietst.

Frans

Gelukkig we hebben weer contact ! Leuk om te lezen dat jullie nog fiets-gek zijn na zo'n rit naar Santiago !

Geniet !

Tini en Rimmer

Lekker om weer wat van jullie te horen. Ik begrijp dat je jicht heftig is geweest Henk. Beterschap en dat het nu maar een tijdje weg mag blijven.

KO

Hey Henk, fijn dat het weer wat beter gaat met je. Misschien heb je nu je lesje geleerd: alles met mate, behalve je vrouw,haha