Henk en Karin op de fiets naar Santiago de Compostela.

Op weg naar de kust.

Na 3 rust dagen en een goede nacht rust moesten de benen er maar weer aan geloven, het is goed fietsweer, lekker zonnetje en weinig wind. Om 9.30 uur vertrokken, eerst door de stad en langzamerhand de drukte uit richting Padron. De route was heuvelachtig. Vanaf Rois hadden we een lange klim van 7,5 km door het bos, er leek geen eind aan te komen. Eenmaal in Aguasantas aangekomen hadden we een afdaling tot Noia waar we nu in een Hotelletje verblijven, de camping ligt 4 km buiten de route en is waarschijnlijk nog gesloten. Zitten nu op de kamer naar de openings wedstrijd van het E K te kijken. We hebben vandaag 59 km gefietst.

atie /leo

wij hebben net Ferdere zien verliezen in parijs hier veel wind /gister Rich gesproken in oostzaan zag er goed uit !!!!!!!!!

Tini en Rim

Hoeveel km. is het fietsen naar de kust? Kun je de motivatie om weer te fietsen een beetje terug vinden? Mission complete toch? Geniet er van. Morgen een goeie kroeg zoeken om het voetballen te kijken natuurlijk. Heel erg veel plezier samen.

Tini en Rim

HAnnie

Vandaag voor het eerst gewerkt druk haring is super nu wel moe dikke enkels wel lekker denk ik in een hotelletje Nu maar lekker dormir !!! hannie

Inge Marbus

hallo Karin en Henk,
Een beetje late reactie maar allereerst van harte gefeliciteerd met het behalen van jullie doel, Santiago. Geweldig! Met veel plezier lees ik jullie reisverslagen en bekijk jullie foto's. Wat maken jullie veel mee en wat leuk dat je zo veel mensen ontmoet en spreekt. Het heeft mij verbaasd dat je na ongeveer 50 km per dag te fietsen in relatief korte tijd zo ver kan komen. Hoewel, jullie hebben denk ik het gevoel dat je al heel lang van huis bent. Ik wens jullie nog een hele fijne tijd toe.
groete Inge

KO

Fijn dat het nu wat beter weer is. Op naar de kust en dan alles laten bezinken wat jullie de afgelopen maanden beleefd hebben.

Ruud en Elly

Polen tegen Griekenland viel tegen maar daarna Rusland zien voetballen als een kampioenskandidaat...of moeten we even afwachten wat Nederland vanavond doet?
Henk zoek wel een camping waar je voetbal kan kijken op!

de buurtjes

We hebben nog uit het vliegtuigraam gekeken, maar jullie niet zien fietsen!. Geweldige prestatie en dan nu nog naar de kust, waar stopt het??! Of langs de kust naar de Algarve en langs de oostkust van Spanje weer terug?. Doe dat maar niet, dan duurt het nog langer voordat jullie weer in Nederland zijn. We missen de gezelligheid van 'even een biertje buurman?'

jan en diet

wij hebben vandaag ook in de regen gefietst 55 km en met een stevige wind , maar ja wij hebben een hulp middel . de Rabo geeft voor iedere deelnemer 25 euro aan de club voor wie je fietst .zijn de benen alweer wat steviger ??? verder heel veel groetjes .doei

Peter Overduin

ik heb net v Marwijk gebeld of ik mee kan doen. Ik zou niet opvallen. Voetbal is geen sport maar een spelletje. en het maakt niet uit hoe je het spelletje speelt. Het kost tenslotte maar weinig.......