Henk en Karin op de fiets naar Santiago de Compostela.

8 weken "on route".

Na 8 weken onderweg; genieten we nog steeds volop, hebben geen lekke banden gehad, geen materiaal pech, geen spierpijn, geen blesures, genieten van de reacties, blijven schrijven tot het eind, gaan tussen 20.00 en 22.00 slapen, kunnen lang niet alles mededelen wat we meemaken, bij thuiskomst komen er meer foto's op de blog, hebben in Nederland in 3 verschillende plaatsen geslapen, in België 4, in Frankrijk 24 en tot nu toe in Spanje 17. Vandaag in de Kathedraal een Italiaanse man die de camino loopt voor de 4e keer ontmoet, eerst 28 mei, toen 30 mei, toen 1 juni en vandaag in de Kathedraal, heel bijzonder een loper kom je meestal maar 1 keer tegen, deze man loopt etappes van circa 40 km! Vandaag was het bewolkt met veel wind goed weer om de stad in te gaan.

atie en leo

we hebben al jullie verslagen uit geprint meestal met de reacties er bij een heel leuk en boeiend boek werk

Tini en Rimmer

Dank dat we met jullie mee mogen genieten! Ik reis een beetje mee.

Frans

ben 'n beetje jaloers......;-)

Ruud en Elly

Het doel is bereikt, kijk uit dat je nu niet in een zwart gat valt...en kan je ook het EK een beetje volgen. Hier op de camping wordt het al aardig oranje.

Mike

De volgers genieten ook een beetje, hebben ook goede fietsen en goede benen, geen gekeusde typevingers, blijven lezen tot het eind, gaan ook slapen, soms wat later, willen wel alles weten. bekijken alle foto's, slapen volgens mij al die keren in een plaats, hebben ook mensen meerdere keren ontmoet, lopen geen etappes van 40 km, hebben vandaag hier regen, wind, wolken en zon gehad en hadden heel erg graag met jullie mee de stad in willen gaan !!! en waren 8 weken lang ook een beetje " en route " .

rita en ruud

gefeliciteerd wat maken jullie veel mee,en wat zien jullie veel onderweg,leuk dat je allerlei mensen ontmoet met allemaal verschillende verhalen heel indrukwekend, en geen blessures top hoor groetjes en nog veel plezier rita ruud

Martin en Trudie Meerkerk

Geniet er nu maar lekker van,jullie hebben t verdient!

Peter Overduin

We zien uit naar alle verhalen onder het genot van een Erdinger.