Henk en Karin op de fiets naar Santiago de Compostela.

De verwerking.

Heerlijk uitgeslapen en om 10.30 de bus naar de stad genomen. Helaas begon het te regenen. In de stad aangekomen meteen naar de Kathedraal gelopen want om 12 uur begon er een dienst. We waren er al om 11 uur, de Kathedraal zat al aardig vol, dus snel een plekje gezocht. De dienst was indrukwekkend, de pelgrims werden per land verwelkomt. De dienst was overwegend in het Spaans en soms wat Duits. Tegen het einde van de dienst werd de grote wierook ketel aangestoken en wordt dan aan een lang touw door de Kathedraal geslingert. Dit was mooi om mee te maken, we hadden dit eerder op tv gezien. Dit wordt niet iedere dienst gedaan. We hebben nu alles op ons in kunnen laten werken en zijn trots op elkaar dat we dit volbracht hebben. Morgen gaan we weer de stad in en donderdag vertrekken wij richting kust.

Rimmer en Tini

Ik ben bijzonder trots op jullie. Wat moet het jullie samen sterk hebben gemaakt. Het is niet alleen een enorme fysieke prestatie maar ik denk ook een hele emotionele reis geweest. Ik hoop dat er verwerking zal zijn!

Frans

Jullie zijn trots opelkaar ....wij zijn SUPERTROTS op jullie !

Zo hé ...woorden schieten hier tekort maar 2 duimen (minimaal) omhoog , petje af en ook nog 'n hele diepe
buiging ! Fietsen,genieten,verslaggeven,fotograferen en heel veel ervaren ! That all folks ! B E D A N K T !

marian

Respect. Super Trots op mijn Zus en Zwager .
Fijne vakantie .

paul en natasja

Toppie van jullie!! Wees trots op jezelf en bedankt voor alle leuke verhalen. Geniet er nog maar ff van!!

Pa en Ma.

Het is mooi om jullie daar te zien staan voor de Kathedraal.en wat een belevenis inde kerk .Wat een uitdaging en het is gelukt.We hopen dat jullie met een tevreden gevoel terug komen.Jullie hebben gedaan wat jullie graag wilden .Nu even bijkomen in een andere omgeving.Geniet er van .Liefs Pa en Ma.

Pieter en Nel

Hallo Henk en Karin,
Via onze buren (jullie trotse ouders) kregen we de link naar jullie blog. Sindsdien volgen we jullie reis. Wat knap dat het gelukt is. Heel erg gefeliciteerd.
Geniet ervan, en kom gezond weer terug.
Groet,
Pieter en Nel

Mike

Rust een beetje uit, laat alles nog maar eens even op jullie inwerken en een fijne vakantie, !!

hannie johan

wat een prestatie topy hoor en wat een belevenis z,n mis voor al die pelgrim gangers geniet maar van een wel verdiende vakantie adieo's

Bob

Knap hoor! Zet hem nog ff op! Wij stappen nu weer op de spinning fiets! Klasse prestatie nu al! Groeten van de spinninggroep!

atie en leo

na een goede nachtrust alles nog eens de revu laten passeren en ff denken aan wie je mist !ik heb jullie prestatie ook bij tante rie (89)gemeld zij is zo geintresseert. en al zenuwachtig vanwege het ned elftal dat wil je niet weten groet atie en leo

Peter Overduin

Lieve BROER en KE. Respect! Diep respect! Geweldig dat jullie droomreis nu is volbracht. Ga lekker genieten en verwerken. We zien uit de verhalen....liefs. xjes