Henk en Karin op de fiets naar Santiago de Compostela.

Een warme dag.

Vanmorgen om 8.15 vertrokken en hadden gelijk een pittige klim van 12 km met 1 km van 10%. Het was een mooie route veel door bos en kleine dorpjes. In Ventas de Naron een dorpje met maar 5 huizen bij een auberge koffie gedronken met een punt overheerlijke Santiago koek. Daarna ging de route verder over landweggetjs en door kleine dorpjes afgewisseld door bos. Daarna een heel stuk over de drukke N547 gefietst, vlak voor Melide gelunchd en overlegd wat we gingen doen. Het leek ons beter om te stoppen, het was warm en benauwd en er stonden nog een paar klimmen voor de boeg. In Melide naar een auberge gegaan van de gemeente. We waren er al om 13.15, s'middags lekker de stad ingegaan en in een park uitgerust. Morgen het laatste stuk. We hebben va dag 40,5 km gefietst.

Frans

Evengoed 40 km , dat lijken er denk ik wel 140 met die benauwde warmte ! Goed bezig !

Mike

Zo, was zeker een warme dag, vingertje bleef vast plakken op de enterknop en dus 3x verstuurd, kon geen fout ontdekken het 3e verslagl klopte als een bus met het eerste en het tweede verslag !!