Henk en Karin op de fiets naar Santiago de Compostela.

27 mei 25 jaar getrouwd.

Vanochtend werden we gewekt door het zonnetje en de vogels. Iedereen bedankt voor de berichtjes, wij vinden dit heel leuk, het is voor ons bijzonder om zo je 25 jarig huwelijk dag te vieren, dit hadden wij 25 jaar geleden niet bedacht! Het weer is nu het zelfde als 25 jaar geleden, lekker zonnig. Om 10.30 vertrokken, de route was een lange weg door akkers en overwegend vlak. Bij een auberge in Calzadilla de la Cueza een heerlijk bakje koffie gedronken en gesproken met een Duitse man die goed Nederlands sprak en Nederland als favoriet vakantie land had. Hij vroeg uit welke provincie we kwamen en noemde meteen Volendam waar hij vorig jaar was geweest. Toch wel grappig om zo'n iemand te ontmoeten. Hij loopt de camino vanuit Düsseldorf. Weer verder gefietst en onderweg een boeket bloemen geplukt. Zijn nu in Sahagun op de camping wat op een Spaans dorpje lijkt met 1 Nederlandse caravan en een tentje. Onze buurtjes komen uit Dedemsvaart, de man bood ons meteen koffie aan, zijn vrouw met 2 vriendinnen lopen de camino vanaf St. Jean-pied de Pord. De man brengt de vrouwen naar het punt waar ze de vorige dag zijn gestopt en brengt ze daar weer de volgende morgen. Wij hebben vandaag 47 km gefietst.

jan en diet

nog een nachtje slapen .hiep hiep hoera ,karin en henk 25 getrouwd ,,, houden jullie morgen een vrijedag ??? of een vrijdag ??? groetjes en liefs van jan en diet

Mike

Ook middels dit medium, Van HARTE GEFELICITEERD en geniet van een mooie dag !! C&M

rubensijes@zonnet,nl

Van harte gefeliciteerd.

Groeten van Ruben

marian en jan

Lieve Karin en Henk

Van Harte gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijk .
Dikke kuszzz en knuffel .
Henk,Jan is gisteren naar België geweest BIER halen .Dus we nemen vanavond er eentje op jullie .En we bewaren er wel een voor je

jan en diet

jullie staan er goed op ,na 25 jaar .

Barry en astrid

Een beetje laat, maar dan hebben jullie vandaag ook nog iets. Van harte gefeliciteerd met jullie 25 + 1 dag huwelijk. Jullie gaan lekker!! Groetjes Barry en astrid

Ruud en Elly

Ook namens de buurtjes op Kk11 van harte gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijk. Het begon met een auto en nu op een fiets...gelukkig bij jullie (geen) crisis!!! We zijn trots op jullie!

Cor en Sas

Kk 12 kan natuurlijk niet achterblijven dus ook van ons van harte gefeliciteerd met dit mooie jubileum!
En wat bijzonder om dit heugelijke feit op deze manier te beleven. Dat had je 25 jaar terug niet kunnen bedenken.
Geniet van deze mooie dag en straks eenmaal weer thuis zullen we er samen een glas (of wat) op heffen!
Veel succes bij het voortzetten van jullie tocht!

hannie en johan

Karin en Henk Hartelijk gefeliciteerd met jullie 25 Jarig huwelijk geniet van jullie verhalen leuke foto met het kleine kado van diet leuk veel Kusjes van ons groetjesvan hannie en johan doei !!!!!

de buurtjes

Van harte gefeliciteerd nu begrijpen we ook waarom Richard gisteren een feestje gaf het maakt hem niet uit of de feestvarkens er zelf bij zijn als er een rede is om feest te vieren laat hij deze niet voorbij gaan.hij was vanochtend nog even bij ons fris en fruitig veel plezier tijdens de laatste paar honderd km gr,Jet en Johan

Peter/Karin Overduin

Broer. He en Ke fantastisch om allemaal te lezen. Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. Ga vanavond een lekker Erdinger drinken. 2 in dit geval. Voor ieder 1. Ben nu aan het werk. Vanochtend lekker 110km gedaan. Prachtig weer dus ff genieten. Broer, zorg goed voor je meissie en op naar de volgende 25...! Genieten!!

hannie

toch wel leuk dat daar ook nog familie woont moesten die bloemen zeker onder de snelbinders een prettige avond en tot ziens

Dick en Tanja

Van harte gefeliciteerd met jullie 25e trouwdag. Wat uniek om dit zo te vieren. Fantastisch! Geniet er nog lekker van.

Walter Butter

Van harte gefeliciteerd met jullie 25 e trouwdag!! Volgen met veel belangstelling jullie reis. Gaan jullie ook terug op de fiets??
Groet van Walter

Jan en Joke Minnen

Wij zijn vrienden van Leo en Atie. Te horen gekregen van jullie fietstocht en gezien jullie reis site die we nu volgen. Te lezen jullie 25ste trouwdag. Van harte nog en apart om dat samen op de fiets die dag te vieren. Jullie schrijven het zo dat je mee moet leven. Goede reistijd nog gewenst en hopen dat jullie het laatste stukje van 415 km ook met veel plezier af gaan leggen.

Frans

Van harte gefeliciteerd met jullie jubileum en wat een fantastische manier op dit te vieren !

Herman en Ria

Een dagje te laat, maar willen jullie nog feliciteren met jullie bijzondere 25 jarige huwelijksdag.
Elke keer weer een verrassing waar jullie weer terecht komen en waar jullie overnachten en wat de pot schaft. Bijzonder hoor