Henk en Karin op de fiets naar Santiago de Compostela.

Nog 500 km.

Toen we gisteravond naar het dorp liepen voor boodschappen zagen we in de verte 4 fietsers aankomen en jawel hoor onze Koreanse vrienden die op zoek waren naar de camping. De weg gewezen, even met ze gelachen en verder gelopen. Het begon gisteravond flink te waaien en daarna regen en onweer, gelukkig duurde het niet zo lang, wij zaten op dat moment in het restaurant van de camping te eten. Vanmorgen om 8 uur opgestaan en om 9.45 vertrokken. De route was lange rechte wegen met af en toe een klimmetje met een behoorlijke tegen wind. In het dorpje Boadilla del Camino koffie gedronken bij een prachtige auberge. (zie foto's) Het leek wel een klein paradijsje, op het plein voor de auberge stond een kerk met wel 4 ooievaars nesten op de toren, een prachtig gezicht, in deze omgeving zijn veel ooievaars. Wij zijn gestopt in Carrion de los Condes waar we nu op de camping staan. Het weer was vandaag een beetje bewolkt met veel (tegen) wind. Vandaag hebben we 48 km gefietst.

Roland en Mariet.

Hoi Henk kijk nou maar uit met al die ooievaars, misschien is het wel een stille hint.
jullie beleven wel veel hoor, erg leuk.
houden de beentjes het nog een beetje, geniet verder. Gr aan Karin, knap hoor wat jullie doen.

Gr. Roland

Frans

Leuk die ontmoeting met de Koreanen ; het lijkt wel 1 grote Santiago-familie !