Henk en Karin op de fiets naar Santiago de Compostela.

Vroeg op pad.

Vanmorgen vroeg opgestaan, de lopers vertrekken vroeg dus wordt je vroeg wakker. Na een heerlijk ontbijtje zijn wij om 8 uur vertrokken. Het was koud en er stond heel veel harde tegen wind en het regende. De eerste 12 km ging over het deels onverharde lopers pad met een klim van 12%, het was niet makelijk fietsen, je moest goed uitkijken, de lopers horen vaak je fietsbel niet. In Navarrete koffie gedronken en doorgewarmd, even langs de bakker brood gekocht en heerlijke croissants. We hadden al snel bekeken dat dit geen lange rit zou worden. In Huercanos nog maar een keer koffie gedronken en doorgewarmd. In Badaran fietsten wij langs een hotel en zijn gestopt. Het was een groot hotel en waren de enigste gasten. De eigenaar heeft die avond een heerlijke vis schotel voor ons gemaakt. We hebben vandaag 42 km gefietst.

Gerard en Akif,

Door het slechte weer hebben jullie kennelijk meer tijd over om te mailen. We zien dat aan de snelheid waarmee jullie mailtjes elkaar opvolgen. Het is hier , zoals Karin O al opmerkte , behoorlijk warm. Bij ons op kantoor is ook nog de airco uitgevallen dus we hebben nu hier echt tropische temperaturen. Nog veel plezier met jullie tocht en hopenlijk wat betere temperaturen.

atie en leo

zie je vaak daar koud bij dan beter/ geen lekker fietsweer.hier is de gras oorlog gaande alles op een dag /want later weer regen . jullie gaan goed denk aan rust pakken de laatste loodjes zijn het zwaarts .
groet atie en leo

Frans

Hopelijk houden jullie fietsen 't , zo met die slechte "fietspaden", zo zie je maar ; het is allemaal niet zo slecht geregeld in NL !

Rustig aan maar met het fiets tempo des te meer genieten jullie van de reis .

De buurtjes

We missen jullie wel hoor! Vooral bij het mooie weer van vanavond. Effe samen een biertje of wijntje drinken. Die tijd komt wel weer!. Geniet van jullie avontuur.

Marian en Jan

De lopers horen je zEker niet , die hebben hun oordopjes nog in van de nacht haha.

Hier is alles oke, Vandaag naar Richard geweest om de was op tehangen ect ect . Karin je heb Ries perfecte instucties gegegeven . Alles wat in de was gaat in binnenste buiten gekeerd TOP hoor,of is dat per ongeluk ;-) .
Verder gaat het wat ik kan zien prima.
Zaterdag tzijn we na een dagje shoppen in Rotterdam via Utrecht bij Suus en Erik geweest . Hapje en Bierje gedaan in de Kerk vlak bij Hoog Caterijnen.Was super gezellig .

Vandaag is het super weer 30 graden dus niet heel erg lekker op de fiets , Toch maar wel gedaan totaal 45 km in de pendalen .

Dikke kuszzzz en we volgen jullie .