Henk en Karin op de fiets naar Santiago de Compostela.

Dag 2 in Spanje.

Na een heerlijke T-bone steak zijn we naar bed gegaan. Om 10 uur begon het te regenen en te onweren, wat waren we blij dat we in de hostel zaten. Na een goede nachtrust zijn wij om 8.30 uur vertrokken richting Puente la Reina. Het was een mooie rit door een vallei waar de eerste 30 km niets te koop was. In Campanas eindelijk een restaurant voor een bak koffie. Daar zaten de twee mannen uit Friesland die ook in het hostal sliepen even later kwam er ook een echtpaar uit Maastricht die heen en terug fietsen. De koffie is in Spanje heel goedkoop, voor 4 bakken koffie en 2 muffins betaal je maar € 6.60. Het weer was onstabiel, er dreigde regen. en ja wel hoor het begon te regenen toen wij een bushokje passeerden, een mooie plek om te schuilen en te lunchen. Een half uur later was het droog en zijn wij weer verder gefietst. Vanwege de onweer in de verte zijn wij op tijd gestopt in Puente la Reina waar wij in een auberge slapen waar 72 slaapplaatsen zijn en wij met 12 mensen in 1 ruimte slapen met Spanjaarden, Belg, Japanner, Koreaan en Fransen. En nu maar hopen dat we rustig kunnen slapen! Een overnachting kost hier € 4,- per persoon. We hebben vandaag 56 km gefietst.

Tini en Rimmer

Dat ballonnetje op de kaart schuift al aardig op richting eindstreep. Hebben ze ook rozijnenbroodjes in Spanje of moet je opzoek naar een nieuwe energiebron om op te fietsen? Vandaag in een heerlijk zonnetje het kopje van Bloemendaal gefietst, 83km. Ik ben klaar voor de elfstedentocht volgende week maandag. Ik hoop dat jullie een rustige nacht tegemoet gaan zonder snurkers. Veel plezier...

MIke

Mooi internationaal reisgezelschap

atie en leo

hebben een paar dagen niet gelezen jullie schieten al lekker op pak je rust en geniet vooral .
henk goed nieuws ik heb waarschijnlijk en maaibalkie gevonden wat te koop is?met gerard gaat de goede kant op stapje voor stapje .groet atie/leo

Frans

Wat 'n leuke groep in de auberge ; 'n Japanner ? hoe komt die daar nu verzeild ? ook op de fiets ?

Erik

Sjonge dat gaat hard! Nog een beetje doorfietsen en Henk kan voor z'n verjaardag thuis zijn! Ik zorg wel dat er dan wat biertjes koud staan :)

Goed om te zien dat het zo lekker gaat! 't Zal vast komen door de vliegende start die jullie in Utrecht hebben gehad. Veel plezier de komende tijd.

Ruud en Elly

Hoi Henk en Karin, jullie gaan als een speer. Wij denken er over na om aan de fiets een trekhaak te monteren en per fiets naar Spanje te gaan (ook ivm de hoge benzineprijzen...) Kijken jullie wel uit voor een verdwaalde stier uit Pamplona!!!!

Karin en Peter

Hey lieve vrienden, wat zijn jullie al een eind zeg! Je moet wel zorgen dat je niet te vroeg in Santiago aankomt hoor, dus geniet vooral van alles wat je tegenkomt onderweg.Goeie reis verder en een knuffel van ons.