Henk en Karin op de fiets naar Santiago de Compostela.

Rustdag in Lourdes.

Lekker uitgeslapen een was je gedaan en om 10.30 naar Lourdes gefietst. De fietsen op een parkeerplaats gezet en gaan lopen door het centrum richting kathedraal en de grotte. Het was bijzonder om te zien dat er zoveel zieke mensen naar Lourdes komen. Je ziet veel mensen in rolstoelen en op rolbedden. Het stadje is een en al souveniers winkels en hotels. Het was mooi weer, s'avonds een heerlijke zelf gebakken Hamburger gegeten.

Jan en Marian

Jan"vraagt; Hadden de fietsen geen pijntjes, hadden die ook mee gekund " Kleine servicebeurt , paar nieuwe bandjes etc etc . Maar goed dat is gekkigheid.

Het lijkt me wel indrukwekkend om, te zien al deze zieke mensen ,welke met "goede"moed naar de grotte gaan . Om het wonder te beschouwen en een flesje "heilig"water mee naar huis te tenemen.

Fijn dat het weer wat mooier is . We hopen dat het niet zo koud gaat worden daar hoog in de bergen .

Doe voorzichtig liefs kuszzz

Frans

Mijn Mam is er ook 'n keer geweest en kwam beroerd terug van alle narigheid die je daar ziet ! We goed dat jullie daar ook geweest zij, lijkt me erg indrukwekkend !

Tini en Rimmer

De benen ingestraald en op vleugels over de Pyreneeën heen. Appeltje eitje...

pa en ma

Fijn om weer wat van jullie gelezen te hebben We genieten van de verhalen .We hopen dat het weer bij jullie beter word .Het was hier vandaag warm .Verder is hier alles goed..Liefs pa en Ma.