Henk en Karin op de fiets naar Santiago de Compostela.

Moederdag op Chateau "Le Haget".

Na een goede nacht rust zijn wij om 10.30 uur vertrokken, in het dorp was markt en daar brood en rozijnen broodjes gekocht. We begonnen rustig, hadden allebei "pap" in de benen. In Brouilh-Monbert in een heel oud cafetje koffie gedronken en weer rustig verder gegaan. De route was vrij vlak, op een zeer rustig landweggetje zij Henk, hier zou nou een bankje moeten staan, Karin zij we kunnen ook in de berm zitten, dus hebben we heerlijk in het zonnetje in de berm een broodje gegeten. Na een half uurtje zijn we weer verder gegaan op zoek naar een camping. Staan nu in Montesquiou op een schitterende camping, een echte aanrader www.lehaget.com. Op de camping staat een prachtig Chateau wat dienst doet als hotel, trouwlocatie, verhuur voor ceminairs en receptie voor de camping. In het bij gebouw is een restaurant (helaas vanavond gesloten) Vandaag 41 gefietst.

Marian en Jan

Hehe Hier schijnt eindelijk de zon. Wij hebben iets minders gefietst vandaag klein rondje Beemster.
Gister naa warnsveld geweest Anouk is al weer 1 jaar geworden . Pittig en lief wijffie
Onze loopfiets is haar favoriet is er niet meer vanaf tekrijgen . Leuk ;-)

Frans

41km toch nog na zo'n dag met "gaten" ! dat is bikkelen

PS zij !? spellingcorrectie op F7

Tini en Rimmer

Ben je die rozijnen broodjes niet eens helemaal zat?? Lekker zo'n luxe camping en een picknick gewoon zoals het hoort, met je gat in de berm! Helemaal leuk! Geniet maar weer lekker....

Greet

Hoi,
wij moederdag gevierd met 90 en 85 jarige moeders + bij ons een bbq met alle kinderen en aanhang.
Kortom mooie dag met veel geluk en liefde;-)
Wat zijn jullie al ver!

Mike

Zo, dat was een mooie moederdag.

Conny

Lieve Henk en Karin wat een verhalen en belevenissen
Jullie liggen volgens mij wel op koers. Doe voorzichtig en nog vele mooie momenten. Conny

de buurtjes

Lieve Henk en Karin, wat een belevenissen. Hoop dat jullie het mooie weer blijven houden en genieten van de mooie natuur daar. Hier alles prima.