Henk en Karin op de fiets naar Santiago de Compostela.

klimmen en afdalen.

Vanmorgen de tent droog ingepakt en in korte broek en shirt met korte mouwen om 9 uur in het zonnetje vertrokken. We fietsten om 9.15 langs Rocamadour en een foto gemaakt. Daarna begonnen we met een klim van 2 km 7%, afdaling, klim 1,5 km 7%, afdaling, klim 1,7 km tot 7% afdaling, klim 1,5 km tot 7% en nog wat kleine klimmetjes tussendoor en dat in de eerste 20 km. De spieren waren daarna goed op temperatuur en wij waren goed aan het zweten. Wij denken dat het ongeveer 25 graden was. Tijdens een rustpauze hebben we een man uit Dedemsvaart gesproken, was ook op de fiets naar Santiago. In Labastide-Murat zat die zelfde mijnheer aan koek en hebben we weer even gepraat. Toen hij was vertrokken zijn wij op het bankje gaan zitten om onze rozijnenbroodjes op te eten. Wij werden aangesproken door een echtpaar uit Friesland, deze kwamen uit zuid Spanje en waren op weg naar huis en gingen hier wandelen vanwege de vele verschillende planten en bloemen soorten. Verder gefietst en hadden een afdaling van 20 km! Naar het dal van de Lot. (Heerlijk) Daarna weer een paar klimmetjes en waren om 15 uur op de camping in Cahors. De natuur was onderweg ruig maar prachtig. Wij hebben vandaag 67 km gefietst.

Gerard

Ik heb de foto gezien van Rocamadour en het ziet er inderdaad schitterend uit. Als ik ooit in de buurt kom zal ik zeker naar de roofvogelshow gaan kijken.

Veel plezier nog op de verdere tocht.

Tint en Rimmer

Wow, het ruigere werk gaat beginnen. Heerlijk dat eindelijk de zomerkleding aan kan. Wat zullen jullie sterk terug komen, met spierballen als ballonnen. afdalen is ook een kunst met die 20 kg bepakking lijkt me......doe dus ook voorzichtig. Veel plezier maar weer....

Atie\leo/ria/sanne

Zit nu bij riaop de ipad hier pokke weer regen we genieten van jullie verhalen .gister fotos opgehangen van boeren in de beemster waar onder jan en simone dit alles in kader van 400 jaar beemster hou je haaks en pas op voor maai balkies groet

Saskia en Cor

Eindelijk het mooiere weer voor jullie.
En nu maar hard hopen dat het zo blijft.

LaBastide Murat, daar zijn wij de laatste jaren op vakantie geweest.

Pa en Ma

We zijn terug van vakantie. Wij hopen dat jullie net zo genieten als wij gedaan hebben van Zuid Limburg. We ontvangen je berichtjes goed en we genieten er van. Zo te merken genieten jullie ook alle dagen. We hopen dat het zo zonnig blijven mag. Verder een goede reis gewenst. Wat is deze techniek toch mooi he. Veel liefs Pa en Ma

de buurtjes

Zo dat zijn nog eens berichten en lekker weer en lekker fietsen zo naar beneden jullie hebben veel voorbereiding gestoken in het uitzoeken van de route maar dat is dan ook goed gelukt 6/7 km klimmen en dan 20 km dalen(of heb ik het niet helemaal goed begrepen.Geniet ervan en Karin vergeet af en toe niet achterom te kijken vooral tijdens het klimmen henk is ten slotte wel de oudste groetjes uit oosthuizen

Frans

Tjé , dat zijn geen kuitenbijters meer maar dit het echte professionele werk !
Meer dan bewondering voor jullie klim en daal capaciteiten