Henk en Karin op de fiets naar Santiago de Compostela.

Rocamadour.

Vanmorgen de tent weer nat ingepakt en om 9.30 vertrok We hadden een paar pittige klimmetjes, maar gelukkig scheen het zonnetje. Na een kort ritje kwamen we aan in l'Hospitalet een dorpje 1 km voor Rocamadour. Hier staan we nu op de camping en zijn net even naar Rocamadour gefietst. Het is een dorpje wat je als pelgrim zeker niet ongezien voorbij mag gaan. Het is gebouwd in en op de rotsen (zie foto). Wij hebben er een stempel gehaald en wat rond gelopen, wel heel toeristich. Nu zitten wij lekker in het zonnetje onze blog bij te werken. Vandaag 23 km gefietst. Goed dat we gisteren dit besluit hebben genomen.

Tini en Rimmer

Hè wat leuk, van Rocamadour heb ik nog foto's. Een prachtig dorpje. Geniet heerlijk van het zonnetje, laat jullie lekker verwarmen. Geniet maar verder.......

Karin Overduin

Wat leuk Rocamadour, daar zijn we vroeger met de kinderen geweest. Ze hebben daar een roofvogelshow, waarbij de vogels gewoon over je hoofd heenlopen, heel spectaculair. Moet je eigenlijk gezien hebben. Daar vlakbij is ook een apenpark, daar kreeg "je broertje" het aan de stok met een aap, ook leuk om naartoe te gaan. Goeie reis verder en liefs.

Marian

@ Karin O . Ook ik ben bij die roofvogelshow geweest .Zou het nog steeds zo zijn . Henk voor je onderzoek moet je er eigenlijk heen . Kunnen wij je vertellen of er veel veranderd aan de show .
@ Tini , Ik heb nog foto's van 33 jaar geleden .

Saskia en Cor

Inderdaad de Roofvogelshow, zijn wij in 2008 nog geweest. Heel spectaculair en je ziet er de meest bijzondere roofvogels waarvan je niet eens het bestaan weet. Ook zijn er hele mooie papegaaien, heel groot en mooi van kleur.

Frans

Sorry , plaatsje zegt me niks en roofvogels heb ik ook niks mee ! (geintje hoor ! ze zijn altijd goed tegen de muizen en spinnen).

Aandoenlijk verhaal ; zo lekker met z'n 2en opdrogen in
't zonnetje knabbelend aan 'n rozijnenbroodje en slurpend aan de koffie !