Henk en Karin op de fiets naar Santiago de Compostela.

De dag van de overwinning.

Na een nacht van veel regen hebben wij de tent nat ingepakt en zijn wij om 9.30 vertrokken. Het was vies weer dus vertrokken in de regenjas. Na 5 km een suppermarkt Karin inkopen doen en Henk aan de koffie (voor de koffie test). Het was een zware tocht, heel veel lange pittige klimmen. In Martel op een bankje zitten lunchen, daar was een antiek markt i.v.m. met de viering van de dag van de overwinning (8 mei). Henk zag een mooi geweer, Karin vond het wel stoer zo'n geweer tijdens het fietsen op je rug. We besloten van de koop af te zien om allerlij problemen te voorkomen. Het was inmiddels 14.30 en moesten een besluit nemen, nog 20 km doorfietsen naar Rocamadour of in Martel een camping nemen. We besloten het laatste. We hebben die dag 44 km gefietst.

Tini en Rimmer

Ook voor jullie dus weer een dag van overwinningen! Regen, zwaar klimmen, keuze's, gelukkig niet toegegeven aan moordneigingen. Toch wel handig zo'n geweer voor beren op je weg, je weet maar nooit. De benen rust, de tent drogen en weer energie op doen voor weer een nieuwe mooie dag! Veel liefs.

Jan en marian

Ik zie het al voor me Henk met een geweer op zijn rug whahaha. Rocamadour is een hele leuke plaats.
Vandaag de was opgehangen voor Richard en de rest.

Kuszz Marian en Jan

Ruud en Elly

Ach Henk, wat moet je met een geweer? Of doet na het vele fietsen je waterpistooltje het niet meer (goed)?
We genieten van jullie verhalen

Frans

Inderdaad wel stoer zo'n geweer op je rug ; met afgezaagde loop ? handig als je geld wil pinnen en er staat 'n lange rij.....