Henk en Karin op de fiets naar Santiago de Compostela.

De Burgemeester van Donzenac.

Na een heerlijke rustdag in onze comfortabele chalet zijn wij om 8.30 vertrokken, het zonnetje scheen dus dat beloofde veel goeds. Het was een prachtige tocht, wel veel klimmen maar gelukkig ook weer dalen. In Uzerche koffie gedronken en toen op zoek naar een oude watermolen, helaas niet kunnen vinden, het was wel een prachtig stadje. We zijn over een oud spoor dat nu fietspad is door een heel mooi gebied gefietst. Onderweg diverse oude tractoren gefotografeerd met het foto toestel maar het lukt ons niet deze foto's op de tab te krijgen. We staan nu op de municipal camping La Rievere in Donzenac. Henk zat lekker voor de tent, plotseling kwam de caminghouder met de burgemeester en zijn vrouw aangelopen. Hij vroeg o.a waar wij vandaan kwamen, naartoe gingen, hoe lang we onder weg waren, km hadden gefietst, nog moesten fietsen en wanneer we hoopten aan te komen. Daarna gingen we op de foto. Het verslag en de foto komen in de plaatselijke krant die hij naar ons opstuurd. Dit was voor ons een heel leuke ervaring. Om 18.00 kwam Gerrit uit den Haag de camping opgefietst, even mee gepraat en s'avonds in het dorp met z'n drieën een pizza gegeten. Wij hebben die dag 76 km gefietst.

Tini en Rimmer

Gut Karin, was je even niet meer Henk zijn grote liefde in bijzijn van die oude tractoren. Kreeg je hem wel weer op de fiets?

christy@rijsertransport.nl

Hoi Henk en Karin lees dat ze daar ook een plaatselijke krant hebben, veel plezier. Christy Rijser Polder-express

Frans

Wat 'n eer die Burgervader ! Bij ons komen ze alleen als je 100 geworden bent ( of hij stuurt 'n afgevaardigde als
je de hondenbelasting niet betaald hebt ) .

Leuk als jullie tzt 't krantenartikel op 't web zetten !

Prachtig verhaal.