Henk en Karin op de fiets naar Santiago de Compostela.

26 dagen "on route"

Vandaag zijn wij 26 dagen onderweg en hebben: 6 keer in de tent geslapen op 4 verschillende plekken 20 keer in een hotel, gite, refuge, chalet, staan caravan, tv kamer, boerderij en b&b ,overnacht op 17 verschillende plekken. Totaal 1493 km gefietst, waarvan 1426 van de route. Een max snelheid was 50 km per uur en min snelheid 6 km per uur. Er nog steeds veel zin in en het gaat goed met ons zowel geestelijk als lichamelijk, geen zadelpijn spierpijn oid. Veel leuke behulpzame mensen ontmoet. Veel aanspraak gehad van Fransen, Belgen en Nederlanders. Veel dorpjes gezien. S'nachts veel gedroomd over de gekste dingen. Vaak geen internet. Nog steeds ondervonden dat het op tijd kopen van eten en drinken van groot belang is. Ervaren dat op tijd rust pakken van belang is. Test: Koffie, goedkoopste €1,- duurste €4,60 per kop, zit wel kwaliteits verschil tussen en zeker ook verschil tussen locatie! Duurste is lang niet altijd lekkerste. Rozijnen broodjes, kosten tussen de €1,10 en € 1,30 per stuk, het zijn goede tussen doortjes waar je prima op kunt fietsen, de kwaliteit is over het algemeen prima tot zeer goed. Bedankt voor alle reacties.

Tini en Rimmer

Wat een prachtige opgemaakte Balans. Het meest belangrijke is dat jullie er nog steeds veel plezier aan beleven en dat het goed met jullie gaat. Een reis met ervaringen en herinneringen voor het leven. Geweldig!

Gerrit en Anita

Wij hebben veel bewondering voor jullie. En lezen bijna dagelijks jullie site . Geniet van elke dag want dit is een belevenis die je eenmaal doet . Veel sterkte voor de komende kilometers . groeten Gerrit en Anita en Alexander

Frans

Nu al een overzicht cq lijst om trots op te zijn en bovenal een geweldige prestatie ! en inderdaad de balans tussen genieten en presteren is er ; HOUDEN ZO !

Jan Kok

Hallo Karin en Henk,
Leuk om jullie zo te volgen.
Jullie hebben de mooiste maar ook de zwaarste route naarde Pyreneeen genomen.
Diverse herinneringen aan mijn fietstocht komen weer boven.
Nu komen de flinke klimmen eraan,maar op de top wacht de beloning door een prachtige afdaing.
SUCCES Jan Kok

Mike

Nog steeds veel zin, prachtig, hou vol en veel plezier !!!

Karin

Lieve vrienden, wat heb ik veel bewondering voor jullie, ik wist al dat jullie kanjers waren, maar als ik dit zo lees: petje af hoor!!!Er komen nog zware routes aan de komende tijd, dus pak vooral je rust en blijf genieten.Heerlijk om elke keer jullie verhalen te lezen, heb het idee dat we er ook een beejte bij zijn op die manier.Veel liefs.

hannie

met mij gaat het goed heb wat zon nodig en soms wat zin geniet van jullie verhalen houw de moet er in maar met die waren testen van koffie en broodjes is dat weer wat anders danfietsen of komt er nog een bedde test veel groetjes van hannie enjohan

marian en Jan

Hoe krijgen jullie het voor elkaar !!!! In Oosthuizen en in Donzenac in de kaart Geweldig .

marian

kaart moet krant!!!!!! zijn

jan en diet

bewondering voor jullie .wij zijn van 15 tot en met 22 mei in spanje ,onze verjaardagen vieren.wij gaan naar benidorm .zonnetjeeee ????

zusje Ria

Ik ga jullie reisveslag gebruiken voor mijn engelse les. Ik moet een brief schrijven over iemand die op vakantie is en de plaatsen beschrijven waar diegene is geweest. Gelukkig hoeft het niet zo uitgebreidt.
Hier alles goed, ik vindt het nog steeds geweldig wat jullie doen en lees met plezier jullie reisverslagen. (Ik tel ondertussen stiekum de dagen af). Tot over ......... Weken.

Pa en Ma.

We genieten van jullie verhalen.Hoveel km hebben jullie al gefietst , We hopen dat jullie mool weer hebben .Het weer is hier niet best vandaag buien met kans op onweer. Het is 10 graden.

Pa en Ma.

We genieten van jullie verhalen Hoeveel km hebben jullie al gefietst We wensen jullie nog veel fietspleizier en veel zonneschijn.
Het is hier koud maar 10 graden Alles is hier goed de groetjes van Pa en Ma .