Henk en Karin op de fiets naar Santiago de Compostela.

Na een onstuimige nacht weer op pad!

Na een heerlijke warme avond zijn wij gaan slapen in de tent. Na enkele uren hoorden wij een getik op de tent, nee he' weer regen, maar daar bleef het niet bij. Er stak een flinke storm op en het getik werd gekletter! Dit duurde tot vanmorgen half tien, daarna begon de zon te schijnen maar nog steeds een harde wind. Om half elf opgestaan, de tent ingepakt , gebruncht en om twaalf uur op pad. Gelijk een paar pittige klimmetjes tegen een straffe wind in. De tocht was afwisselend door akkers, weilanden en bossen, af en toe een dorpje en een paar kastelen op de route. Na 41 km aangekomen in Chaumot op camping L' ardan. René de camping eigenaar, een vriendelijke Nederlander die hiervoor belasting inspecteur was runt deze camping al tien jaar. Hij bood ons een sta caravan aan zodat wij niet in de tent hoefde, want inmiddels was het weer gaan regenen. Wij zitten nu gezellig in het restaurantje van de camping gerunt door Alex en Sandra ook twee aardige Hollanders aan saté met pindasaus, mayonaise en patat. Morgen gaan we weer verder richting Nevers.

Mike

Henk / Karin, nu rechtsaf, ff nog een kleine 100 km fietsen en dan kunnen jullie ff gedag zeggen in het dorpje waar wij altijd komen in La Douce France, c'est dommage, je ne suis pas là, bonne chance en route

Karin en Peter

Jullie treffen het nog niet erg met het weer, maar jullie hebben het wel naar je zin, dat is het belangrijkste. Nu weer op weg waarschijnlijk, hopelijk met beter weer.Geniet van de mooie omgeving en van elkaar.Veel plezier verder en tot horens. Veel liefs van ons.

Cor

Henk, je bent natuurlijk wel wat gewend met al die onstuimige nachten met Karin, toch.

Niet al te veel junkfood, morgen weer aan de vitamientjes.

Groet en succes Cor en Saskia

Frans

Grappig al die Hollandse ondernemers in Frankrijk, ze dachten zeker dat 't daar altijd mooi weer is ! Nou Henk en Karin daar kunnen jullie nu over meepraten ....Knap hoor om elke dag weer je op te laden om weer op die stalen ros te stappen....er rijden ook treinen naar Santiago....(geintje)

Rimmer en Tini

Ach Henk en Karin, hebben jullie gisteren nog wel aan de koningin gedacht? Of is het oranje gevoel in de benen gezakt? Op naar jullie volgende prachtige reis ervaring, we kijken er weer naar uit.

Ruud en Elly

Hoi Henk en Karin, zijn op Koninginnedag naar Purmerend op de Koemarkt geweest. Eindelijk mooi weer en heel gezellig. Even nog achter de tap van Fresco's gestaan en heel wat biertjes weg getapt. Wat kunnen die Purmerenders en Oosthuizenaren drinken!
Ik hoop voor jullie dat het weer wat opknapt want dat verdienen jullie! Hier is het ondertussen ook weer knudde met het weer.

rita ruud

Hoi Karin en Henk het zit jullie niet mee zo met het weer meer water dan zon, maar hier is het niet veel beter,maar geniet van wat je ziet en tegen komt het heeft ook zijn leuke kanten gr rita ruud

Zusje Ria

Hoi Henk en Karin,
We zijn gisteren bij pa en ma geweest, op de camping in Brabant, ze hebben daar geen internet dus laat ik even weten dat alles goed met ze gaat. Jullie moeten de hartelijke groeten hebben en veel fiets plezier gewenst.