Henk en Karin op de fiets naar Santiago de Compostela.

14 dagen "on route"

Vandaag zijn wij 14 dagen onderweg. Totaal hebben wij 904 km gefietst, hiervan zijn 844 km van onze tocht. Het verschil komt door dat wij extra ritjes maken voor o.a de boodschappen. Wij genieten volop en het fietsen gaat goed, geen pijntjes. De dingen die wij geleerd hebben: Niet te veel km maken per dag, het fietsen met 20 kg bepakking is soms zwaar, vooral met regen en wind en berg op. (Ons gemiddelde is nog geen 15 km per uur) Op tijd eten en drinken nemen. Op tijd je rust pakken. Op tijd eten en drinken kopen. Op tijd een slaapplaats zoeken. Luisteren naar je lichaam. De dingen nemen zoals ze zich voordoen. En vooral genieten van al het mooie wat je meemaakt. Van elkaar genieten! Veel liefs, Henk & Karin. Het gaat ons goed. Bedankt voor alle leuke reacties!

jan en diet

aantal km dat was mijn vraag . maar zovaak komt het antwoord vanzelf . hier ook alles oke .jan heeft vandaag zijn laatste therapie gehad .dus dat gaat super. groetjes en liefs

Tini en Rim

Wat een prachtige opsomming! En dat al naar 14 dagen. Heerlijk om zo lekker met het moment bezig te zijn. Wat kan het leven dan simpel en relatief zijn. Geniet de komende weken maar lekker verder. Het is jullie zo gegund!

Frans

Wat een wijsheden hè doe je op op zo'n tocht ! je komt helemaal tot jezelf en elkaar en gaat ook je lichaam en
geest waarderen lijkt me ! Alleen als je zo'n etappe achter de rug hebt met wind tegen en 'n koude regen dank je daar wellicht anders over ! Chapeau !!!!!!

En jullie bedankt voor de mooie verhalen.

pa en ma

mooi om jullie verhalen te Lezen! Geniet maar van jullie vrije dag.
Het regent hier ook bij tijd en wijlen. Het weer wordt langzaam beter, wij sturen het jullie kan op.
Liefs pa en ma.

Mike

Niet te veel km's maken per dag ????? Omgerekend 904 km in 14 dgn is een gemiddelde van 64,57 km per dag !!! Toch wel een aardig tempo zo per dag en toch ook nog wel aardig fylosofisch na zoveel km !!!

Rich

Heey pa en ma!
Mooi om te lezen dat het allemaal zo goed gaat.
En blijf vooral lekker genieten!!
Hier gaat alles goed. Marian en ik hebben alles onder controle haha
Pak je rust en geniet!

Marian

Ook wij waren benieuwd over het aantal km had alles dagen op zitten te tellen maar ik raakte de tel elke keer kwijt . whahaha
Nee dit is geen trip voor besluiteloze types, als een koffie,lunch,slaap plek je niet aanstaat ga je niet zo snel oP naar de volgende. Dus net wat je schrijft de nemen zoals ze zich voor doen .
Ja wel Richard en ik hebben alles onder controle "goede samenwerking. Volgens mij moeten jullie nog meer rusten , maar tja dat doe je niet zo gauw in een "durp op het platteland als het regend"

Kusz Marian en Jan

herman

we duimen voor beter weer.

Frans

Wat 'n leuk stadje zeg. Mooie kiekjes ; behalve fietsen kunnen jullie ook goed fotograferen !en .... het is droog !