Henk en Karin op de fiets naar Santiago de Compostela.

Dag 5 aangekomen in Troyes.

Vanmorgen na een lekker ontbijt om 9.15 vertrokken richting Troyes. We moesten tegen een straffe wind in fietsen, maar het was het eerste uur droog. Bij een oude was plaats in Montsuzain aangekomen even gestopt en reepje gegeten. We zagen een wit busje rijden en iemand lopen met een stokbrood dus dat busje moest de Bakker zijn, snel ons hand opgestoken en er achter aan gefietst, een lekker brood gekocht dus de lunch was binnen. Na een half uur begon het weer te regenen dus de regenjassen maar weer aan. Van de inmense rust op het platteland kwamen we in de voorsteden van Troyes aan, dat betekent heel veel drukte, winkels in overvloed, veel industrie, veel cafe's en slaapmogelijkheden. We zitten nu midden in de stad Troyes in een knus goedkoop 2 sterren hotel, wij blijven hier 2 nachten om morgen deze prachtige stad te bezichtigen. Vandaag hebben wij 52 km gefietst.

Jacquelien

Hebben jullie geen spierpijn en zijn jullie het fietsen nog niet zat? En valt het weer niet tegen? het gaat wel beter worden als het goed is. Groetjes fam. Bulten

Tini en Rim

Schiet al aardig op. Jullie zitten al ter hoogte van Parijs. Gewoon doortrappen. In ieder geval veel plezier in Troyes.

Groeten

Frans

Hoi Trappers en Happers !

Temeer merken jullie hoe belangrijk het is om goed te ontbijten , vooral met deze weersomstandigheden.
Dooooooorgaan hoor, eens gaat de wind liggen en de zon schijnen.