Henk en Karin op de fiets naar Santiago de Compostela.

Dag 4 in Frankrijk op naar Troyes.

Gisteren in de abdij een kaarsje opgestoken voor mam haar verjaardag en manus. Na een redelijke nachtrust in de tv kamer zijn wij vanmorgen om 9.15 uur vertokken. We zitten nu volop in de campagne streek helaas geen bubbels maar een harde tegen wind met af en toe een hoos bui. Na 40 km eindelijk een restaurant voor een kopje koffie, die t.o. een militaire basis ligt. In het restaurant waren veel militairen uit de Arabische Imiraten aan het lunchen. Zij zaten daar een maand op oefening. We vielen wel op, Karin zeker tussen al die Arabische militairen. Wat zouden ze gedacht hebben? De koffie smaakte goed en ze vroegen of we mee wilden lunchen. We hadden net wat gegeten dus sloegen we het aanbod af. Tijdens de koffie pauze brak er een Mega hoosbui los, gelukkig zaten we binnen. Weer op de fiets gestapt en 12 km verder zagen we een bordje Gites. We hadden 52 km gefietst dus tijd om te stoppen. Zitten nu in een prachtige gite, want het weer is nog steeds niet geschikt voor een tent.

marian

Ja wat gaat de tijd toch snel . Zet gisteren de radio aan Queen was het eerste wat ik hoorde .
Wat jammer dat het weer jullie in de steek laat. Ik zag wel net op weer online france . dat het wEl wat beter gaat worden . Hier is het ook zo knudde , maar daar hebben jullie niks aan .
Morgen gaat ik weer ff miepen en overhemden terug brengen. ;-)
Dikke kuszz

Tini en Rimmer

Pas op voor dat Paard in Troyes, dat kan levens gevaarlijk zijn, vooral met die Arabieren in de buurt.

Frans

Henk, zou je nu ECHT willen weten wat die militairen dachten......heb je zelf niet in the army gezeten dan !

;-)

Lekker hè dat geluid van de kletterende regen tegen de ramen.

Take your time and enjoy

Ruben Sijes

Hallo allebei,

Wat een leuke reisverhalen en ,ooie foto's. Ik vind het heel leuk wat jullie aan het doen zijn.
Een heel goede reis verder, ik blijf jullie volgen.

Tot juli,

Ruben

De buurtjes

Hallo kanjers, knap hoor. Ik denk dat Johan en ik al lang omgedraaid waren. Maar, hier is het weer ook niet best, alleen heb je de wind mee i.p.v. tegen.
Het kan alleen maar beter worden, verder zuidwaarts. Misschien handig een boek over de verschillende slaapplaatsen die jullie aandoen te maken. Verder alles hier onder controle

Axel & Greet

Hey jullie twee,

We genieten van jullie verslagen en foto's. Hoop wel dat er een gezellig Noord-oosten windje opsteekt daar in Frankrijk met een graadje of 20 om het wat aangenamer te maken. Wij gunnen jullie dat in ieder geval. :)

Ruud en Elly

Eerst abdijbier, nu champagne en nu op weg naar Cognac? We genieten van jullie verhalen, alleen het weer moet wat beter worden...zondag a.s. 20 graden?