Henk en Karin op de fiets naar Santiago de Compostela.

Dag 3 in Frankrijk en de juiste keuze gemaakt!

Gisteravond luxe gedineert in het hotel. Vanmorgen om half 9 vertrokken richting Chalon en Champagne, na 35 km kwamen we de eerste boulangerie tegen en na 50 km de eerste slaapgelegenheid, gelukkig gisteren de juiste keus gemaakt! In het dorpje l'Epine zijn we naar een grote basiliek geweest waar een Jacobs beeld staat een hele mooie basiliek en bij het gemeente huis een stempel gehaald in ons Credental (pelgrims paspoort). In Chalons-en-Champagne aangekomen op zoek gegaan naar het vvv, daar gevraagd naar een B&B helaas alles zat vol vanwegen een internationaal examen. Een duur hotel hadden we geen zin in. Dus op zoek naar een camping maar het was inmiddels gaan regenen, dus was de tent ook geen optie. Bij de camping gevraagd of er een chalet was, het antwoord was nee maar jullie mogen wel in de TV kamer slapen dat was een prima optie omdat het inmiddels behoorlijk hard regende. We hebben een riant onder komen lekker warm en droog het is all in slaapkamer, woonkamer, keuken en fietsenstalling alles in 1 ruimte. Wij hebben vandaag 72,5 km gefietst langs kaale akkers en door heuvelachtig landschap.

Frans

Leuke ervaringen ! Piet zegt hier op SBS : nog even doorbijten maar na woensdag wordt het echt beter met het weer. Jullie hebben genoeg regen gehad dunkt me.
72.5 km da's 'n end, niet te veel fietsen hoor op 1 dag anders komen jullie veel te vroeg aan.

Mike

Toch wel aardig van die Fransozen

Karin

Op welke camping hebben jullie gestaan? Wij overnachten al jaren op een gemeentecamping in Chalon-en-Champagne.Aardige mensen daar.Jullie zijn al een eind zeg, niet te vroeg aankomen hoor in Santiago.Veel fietsplezier en we horen wel weer van jullie.

Pa en Ma

e Henk Karin. We genieten van jullie verhalen.Julliu hebben

Zusje Ria

Ik geniet van jullie reisverslagen , hopelijk stopt het eens met regenen. Ik heb veel bewondering voor jullie doorzettingsvermogen, petje af.
Veel liefs Ria

atie en leo

gister ff naar Edam bloemtje neer gezet. gerard komt morgen thuis .
jammer dat er net een natte moeson is in la deuce france hier is het niet veel beter nog ff door bijten en dan val je v/d fiets met 30 gr

Martin en Trudie Meerkerk

Super wat jullie tot nu toe gefietst en gezien hebben!
nog weinig plezier van het tentje gehad,maar jullie hebben veel leuke onderkomens gehad tot nu toe!!