Henk en Karin op de fiets naar Santiago de Compostela.

Dag 2 in Frankrijk en keuzes maken.

Gisteravond heerlijk gegeten bij Simonne en Joost.. We hebben karbonade, gekookte piepers en witlof met spekjes en boursin gegeten. Als toetje kregen wij ijs met vers fruit en een heerlijk bakje koffie. Na een goed ontbijt zijn wij om half tien vertrokken. We moesten vandaag keuzes maken 50 of 100 km fietsen, na de eerste 50 km kom je in een kaal gebied met weinig tot geen slaap gelegenheden. Wij besloten met 50 km te stoppen, na 47 km kwamen wij aan in Vienne-le-Chateau, de enigste slaapgelegenheid was een duur en luxe Le Tulipier hotel. We hadden geen keus dus bleven daar, want nog eens 50 km fietsen was te ver met 20kg bagage op je fiets. Tijdens de tocht van vandaag hebben we veel van de eerste wereldoorlog meegekregen, zo bezochten wij in Romagne-s/s-Montfaucon een Amerikaanse begraafplaats waar 16000 soldaten zijn begraven. Deze sneuvelden in zes weken tijd. Ook kwamen wij enkele kleine Duitse begraafplaatsen en vele monumenten tegen.

Tini en Rimmer

Klinkt als een lekker dagje, leuk om ook wat rond te kijken. Zo zie je nog eens wat. Is het weer een beetje goed? Lekker genieten van het luxe hotel hoor. Wanneer gaat dat tentje weer op?

jan en diet

heb je voor dit luxe hotel ook een deo nodig??ga maar lekker in bad en daarna slapen .morgen na een stevig ontbijt weer op de trappers.

greet

tot nu toe klinkt het goed allemaal, geniet ervan