Henk en Karin op de fiets naar Santiago de Compostela.

Het eten.

Wij hebben vanavond goed gegeten. Wij kregen een menu kaart waar verschillende gerechten op stonden maar ons werd aanbevolen soep, runder steak met champignons of peper saus met patat en sla. Waarschijnlijk had ze geen keus! Daarna konden we kiezen uit ijs of koffie. Hoe eenvoudig goed kan zijn! Morgen gaan we naar Frankrijk.

paul

nou veel plezier in frankrijk en misschien wat anders dan patat sucses verder .

Tini en Rimmer

Ga maar weer lekker fietsen. Vandaag hier de ronde van Noord Holland, "gaat het niet worden niet" het regent hier en het is koud. Gisteren in de zon gezeten op het strand, heerlijk. Ik hoop dat jullie mooi weer, beter ontbijt en lekkere biertjes mogen tegen komen. Vive la France.....

Mike

Bonne change en la douce France

de buurtjes

na al die culinaire hoogstandjes nu maar een lekker fietsen en dan een lekker gebakken eitje voor het tentje samen met Karin genieten van de noord franse zonsondergang terug naar de basis waar het allemaal om begonnen is.Succes en Karin genieten he van die romantische momenten van Henk.

Ruud en Elly

Viva la France, viva Henk en Karin in France. En nu de dagtip: de schotels wijzen altijd naar het Zuiden!

Cor en Sas

Op naar La Douce France ... van daar uit gaan we jullie ook weer volgen!

jan en Marian

Om bij de culinaire "hoogstandjes"te blijven
Agneau = lamsvlees , Lapin = konijn

Veel plezier in het land van "radio nostalgie"' enhu Henk de gewone biertjes hebben "draaidoppen.

Frans

Mmmmmmmmmmm klinkt goed en 'n goede basis voor
'n stevig stukje fietsen.

Zet 'm op daar , laat die Fransen 'n poepie ruiken.