Henk en Karin op de fiets naar Santiago de Compostela.

De Ardennen dag 3

Om 8 uur opgestaan want het regende dus geen haast, zonder onbijt alleen een halve banaan en een kopje drink bouillon met regen pak aan toch maar op pad. We moesten richting Bastogne. Wat kan het spoken in de Ardennen! Regen, hagel, zon en vooral harde tegen wind. Na 28 km eindelijk een supermarkt dus eindelijk ontbijt en lunch, wat extra in geslagen die fout maak je maar 1 keer! Om half drie aagekomen in Bastogne en direct een internet kaart gekocht die het nog niet doet maar het waar we nu zijn heeft gratis wi-fi. Vandaag 43 km gefietst.

jeroen k.

wel eten,he!!anders eten jullie maar een pak bastogne-koeken op..........laterrrrrrrrr

Marian en Jan

Gaat lekker . We zijn gaan tellen 505 km . Dat doe ik en een maand Whaha.

Frans

Leuk Bastogne, nog wat meegeekregen van de 2e W.O. historie daar ? ( tank slag om Bastogne tijdens van 1944)

Maar ik kan me ook voorstellen dat met wind tegen, regen,hagel en kou dat jullie dachten ; 't kan me gestolen worden , op naar de kachel . Goed bezig hoor !

Suus

Met dit tempo zijn jullie zó in Spanje... Rustig aan, er is veel moois in belgië!

De buurtjes

Hallo Henk en Karin,
Wel afzien zeg!, de regen, kou en wind. Het kan alleen maar beter worden!. Heb je nog lekkere bastogne koeken gegeten?!.
Alles goed hier.

herman

franzie.. franzie...gestolen ...ja dat hebben die duitsers wel...tank-slag !!! de euro loodvrij is op sommige plaatsen 2 euro !!!!!
nee henk ...op je werk komen en onder de douche vandaan en op je werk plek staat je bakkie koffie klaar... dat is verleden tijd...hahahaha
afzien is soms ook genieten.
het gaat jullie goed, groetjes herman

Tini en Rimmer

Tsjonge, nemen jullie ook een beetje rust? Pa en Ma fietsen de MH2D in Limburg. Het zit in de familie. Jullie moeten de groeten van ze hebben. Veel plezier samen en niet te hard fietsen want dan zie je niets...

Eric

Respect, respect,.....
Hoi Karin en Henk,

Jullie gaan goed!
Wel goed blijven eten he!
Pas op voor de "hongerklop"!
Geniet van al het moois dat jullie onderweg gaan tegenkomen. Wees voorzichtig! Gr. EvVL.

Dick en Tanja

Henk en Karin, ontzettend leuk jullie reisverslagen. We kijken er al bijna elke dag naar uit. Hoop dat het weer wat beter wordt. Na regen komt toch zonneschijn?

Conny Hagenaars

Hallo Henk en Karin, wat een leuke verhalen volgende week wordt het beter weer, voorzichtig, groetjes C, M, L en M

KO

Hey lieverds, wel optijd een stop nemen hé en vooral ook genieten. Denk om jezelf en goed eten is heel belangrijk. Het is nu even over met de Erdinger en de pakken wijn,haha! want alleen daarop kun je niet fietsen.Hoop dat jullie het betere weer tegemoet gaan.
Ik kijk er elke dag naar uit om iets van jullie te vernemen, zo leuk!Liefs Xxx

marian

@Frans . Je bent zeker nog nooit met Henk in een museum geweest? Binnen no time sta je weer buiten.

jan diet

lieve karin en henk heel veel geluk met jullie fiets tocht .we blijven jullie volgen . hier alles oke.lieve groetjes

Vincent en Mieke

Ha Henk en Karin, leuk om jullie zo te kunnen volgen. Jammer dat jullie de elfstedentocht dit jaar niet kunnen fietsen, maar misschien volgend jaar? Vincent is nu weer begonnen met een beetje trainen, maar dat kost moeite, het is hier zulk pet weer.
Nou, geniet lekker!!! hartelijke groeten uit Workum