Henk en Karin op de fiets naar Santiago de Compostela.

De laatste dag in nederland

Het is zondag avond en de laatste nacht in Nederland. Na een top weekend met onze vrienden in Limburg gaat de reis morgen via Aachen richting België de Ardennen in. Vandaag de AmstelGold race gezien maar zo hard als die mannen zullen wij niet gaan, maar zij hebben ook geen 20 kilo bagage (haha). Helaas was het weer niet zo goed zaterdag en zondag af en toe regen en koud, dus hopen op beter weer. Welterusten en tot het volgende verhaal.

Klaudia

Lieve 'oom en tante'

Wil jullie bij deze veel succes en plezier wensen bij jullie waanzinnige tocht..
Respect hor..
Geniet van elkaar en jullie mooie fietsroute..
Xx klau

Tini en Rimmer

Op naar het mooie weer! Een hele mooie reis maar weer. We hebben met Pa en Ma al jullie reis foto's nog eens bekeken. Leuk hoor. Welterusten en we kijken uit naar het volgende verslag!

Frans

Zet 'm op ! De Ardennen zijn 'n mooi voorproefje op de Pyreneeën en na de berg op komt er altijd weer 'n berg af

Suc6 !

jeroen k.

en of het koud was,weet niet hoe het bij jullie was maar hier heb het vannacht gevroren.......hup naar de zon!!
gr.jeroen.

kruiger

nou het eerste land is achter jullie,op door de volgen etappe.veel sucses verders onder op de site staat op slaan komt het dan wel bij jullie terecht?? staat niet verzenden.
groet jan rinie

Martin en Willie Pool

Na talloze malen de Beemsterbrug moeten de Ardennen een makkie zijn!
Wij wensen jullie een heel fijne reis.

Rita Ruud

Hee Henk en Karin,top wat jullie gaan doen,we zullen jullie volgen,maar dan wel hier bij de kachel,morgens nog ramen krabben,maar daar hebben jullie gelukkig geen last van(grapje) veel plezier en geniet ervan groetjes rita ruud