Henk en Karin op de fiets naar Santiago de Compostela.

Etappe 3

Vandaag om 9 uur vertrokken uit Best 6 uur aangekomen in Schin op geul! 135 kmgefietst! Dat is wel erg veel, maar onze fiets vrienden stonden ons op te wachten wat de vele km goed maakte. De tocht van vandaag ging groten deels door België langs het kanaal naar Maastricht. InBelgie waren we even de weg kwijt. Een behulpzame Belg vroeg of hij ons kon helpen en waar onze reis naar toe ging. Het toeval was dat hij ook al 4 keer naar Santiago was gefietst. De route naar Maastricht was heel simpel, deze weg volgen tot het kanaal en dan het kanaal volgen tot Maastricht. Hoe simpel kan het zijn! Nu even 2 dagen rust en maandag weer verder.

jh.kruiger

geniet maar lekker van je rust,de boog kan niet altijd gespannen staan.
groet fam.kruiger

Frans

Schin op Geul , dat klinkt héél ver weg ( al ) ! doen de " stalen rossen " 't goed ? Tijd voor 'n Limburgs biertje en dan maandag , als wij naar de baas gaan, op naar de Ardennen !

Tini en Rimmer

Wauw, wat een eind met al die bagage, wat moet het fantastisch zijn als je opeens je vrienden weer ziet. Ik heb vandaag Texel drie dubbel en dwars in de rondte gefietst. Tja, het was vandaag even mijn eigen pelgrims tochtje. Geniet Henk en Karin samen met jullie vrienden, geef de benen rust voor hetgrote werk van maandag. Liefs je zus.

Richard

De ze de groeten en geniet van het weekeinde!

jan en sonja vlaar

Vanuit Warder heel veel plezier en heerlijk genieten!!! We gaan jullie zeker volgen, Grtjs.

hallo henk en karin

Wat een lange réis ons recort is negentig km we wensen jullie een gezellig week eind en veel zonneschijn veel liefs pa en ma

Tini en Rimmer

Neem maar lekker enen biertje.
Proost !

Als je een tweede zou willen, dan zou ik zeer zeker niet aarzelen om deze ook op te drinken.

Groeten,

Rimmer

Betsie burghouts

Wat hebben jullie je best gedaan nog geén last van zadelpijn? Nu even uitrusten en na het weekend er weer tegen aan Goeie fietstocht met al die bagasje. En ik hoop goed weer Houw je taai Groetjes Betsie Burghouts

marian en jan

Morgen gaat het echt beginnen. Heel veel veilige kilometers. Enhu niet teveel van het padje afgaan. Whaha Kuszz Marian en Jan