Henk en Karin op de fiets naar Santiago de Compostela.

Etappe 2

Na een heerlijk diner, een goede nacht en een stevig ontbijt zijn wij om 9.15 vertokken uit Utrecht. Na 99 km zijn wij in de regen aangekomen in Best. Wij overnachten in een B & B een mooie kamer met alles erop en eraan. De route was mooi en goed verlopen.

jh.kruiger

hallo henk karin
zo jullie zitten al in best jammer van de regen maar na regen komt zonnen schijn zullen maar zeggen.goede reis ver groet fam kruiger

PO+KO

Lieve vrienden, we hopen dat jullie het een beetje droog gehouden hebben vandaag. Rust goed uit, want vanaf Zondag gaat de echte tocht beginnen. Liefs en tot Zaterdag. We zullen jullie morgen wel missen hoor bij de Griek en ook de gelegenheden daarvoor,haha!!! We hopen het over een paar maanden met jullie nog eens over te doen, van terasje naar Griek naar terasje,enz.

Wilma schwenniker

Karin en henk, wat een geweldige reis, ik wens jullie heel veel succes , geniet van alles wat je ziet! Hopen dat de zon gauw gaat schijnen, goede reis!

jan en diet

wij hopen dat de plaats BEST jullie geluk mag brengen

jan en diet

hoe is het met de kontjes ??

henk en karin

Met de kontjes gaat het tot nu toe prima!

Frans

Hallo globetrotters !

Zo, Best is volgens mij al best 'n beetje buitenland toch !

Laat morgen maar snel NL en de regen achter jullie en op
naar de Belgen !

greet en axel

tweede verslag al,we lopen nu al achter!
veel succes en goede reis gewenst door ons

Peter en Marie-José Degeling

Hoi Henk en Karin,

we lezen in de Polderexpress over jullie "pelgrimstocht"
naar Santiago. Onze schoonzus loopt (samen met haar buurvrouw) nu midden in Frankrijk ook op weg naar Santiago. Wie weet komen jullie ze tegen.
Wij wensen jullie een prachtige reis toe, geniet ervan!!!
We zullen jullie zeker blijven volgen.
Groetjes van ons

herman ijff

ben je al een grondbakkie tegen gekomen ?? hahaha
véél plezier onderweg en aankomend weekend, er zullen mooie dagen en gespreken volgen.