Henk en Karin op de fiets naar Santiago de Compostela.

De laatste voorbereidingen

Nog 12 dagen en dan gaan wij op weg naar Santiago. De laatste spulletjes zijn gekocht en de tassen zijn voor proef ingepakt. Gelukkig kan alles mee, we houden zelfs nog ruimte en gewicht over! Met aardig wat kilometers in de benen zijn wij er ook helemaal klaar voor. De plaatselijke pers van de Polder Express is bij ons geweest en 11 april plaatsen zij een stukje over onze reis. Nu hopen op mooi weer zodat wij op 11 april zonnig van start kunnen gaan.

Saskia

Wij hopen, net als jullie, inderdaad op een mooie en zonnige start.
Enne .... we houden de Polder Express in de gaten!

jeroen k.

hou jullie in de gaten!!!

Karin

Je kan wel zien dat een fiets inpakken anders is dan een camper, wat heb je maar weinig nodig hé!Nog een goeie voorbereidingstijd gewenst en we hopen jullie over 2 weken nog even te zien in Limburg.Veel succes met alles en een dikke knuffel.

Broertje

Hi HE en KE. Geweldig wat jullie gaan doen. Heel veel succes ennuhhhhhh Opgeven is geen optie!!Neem de tijd om te genieten. Van de omgeving en van elkaar. We zullen jullie wel enorm missen. Maar in gedachten gaan we met jullie mee. Liefs. Xjes. PO en KO.

Frans

Ze zien er (nog) zo fris uit , die fietsen bedoel ik ! Doosje Simpson plakspullen niet vergeten ? en geen zijwieltjes ;-)

Nou volgens mij zijn jullie er klaar voor nu nog flink pasta
eten en gaan .................

Ruud en Elly

Henk en Karin, ga er vooral van genieten. Jullie gaan volgens mij het mooiste stukje van Europa zien. Dus niet alleen fietsen maar ook gewoon van alle dingen genieten!
En laat Karin ook eens voorop rijden...

Dick en Tanja

Henk en Karin zo te zien zijn jullie er helemaal klaar voor. Geniet van jullie avontuur! We zullen jullie reisverhalen volgen. Groetjes

de Bolletjes

Henk en Karin, we blijven jullie volgen op deze mooie site, maar zullen jullie ook missen op de zondagen!
Geniet, en we houden contact.

Groetjes

Jacquelien

respect, toi toi toi, break a leg, het aller aller beste en tot weerziens.

roland en mariët

prachtige fietsen, en superknap om alles, wat je nodig hebt zo in te pakken, we zullen jullie verslagen blijven volgen. Leuk!

Henny van den Helder

Henk en Karin super fietsen geniet van de rit en ik blijf jullie vogen jullie zijn nu al kanjers voor mijn.

de buurtjes

goh Karin weg wat zal dat aan flessen wijn gaan schelen Henriette zal nu wel eerder klaar zijn met boodschappen doen effe wennen voor haar dat het verschil niet in dat ene biertje meer of minder gaat zitten snap jij ook Henk veel plezier gewenst en voorzichtig aan.We spreken jullie ongetwijfeld nog voor het zover is.

Tini en Rimmer

Dat ziet er helemaal klaar uit! Benen in vorm, de zin is goed. Het wordt vast een prachtig avontuur! We gaan jullie volgen op de site en in ons hart. Heel veel liefs...

Marianne en Hans Kok

Karin en Henk, dit zal een prachtige reis worden en hoop dat jullie beleven en genieten van deze tocht en kom heel thuis.
Karin jij heb de afgelopen winterperiode in ieder geval veel aan je conditie gewerkt.

Eric van Vloten

Hoi Karin en Henk,

Super mooie reis die jullie gaan doen! Aan het equipment zal het niet liggen zo ook de voorbereidende kilometers in jullie benen. Ik wens jullie een mooie en veilige reis toe en geniet van alle indrukken. Ik zal jullie volgen, voorzichtig onderweg!

Groet Eric.

Frans

De laatste week gaat in ; jullie leven gaat op z'n kop !

Ik zag op buienradar dat jullie tot Utrecht wind mee hebben , dat scheelt in elk geval ;-)....Ik tel mee af !

Marian en Jan

Lieve Karin en Henk.

Heel veel plezier, dat jullie tijdens de reis maar gezond mogen blijven. Enhu Karin er komt ook wel een oplossing voor dat aangebroken flesje wijn wat je niet mee kan nemen. Henk, drink af en toe eens een wijntje mee whaha.
Wij zijn nu al trots op jullie .

Dikke Kuszzz Marian en Jan

Martin en Trudie Meerkerk

Lieve Karin en Henk,
Super wat jullie gaan doen,we zijn echt jaloers op jullie!
We gaan jullie zeker volgen en hopen dat jullie een schitterende reis hebben met veel mooi weer!
Geniet van elke kilometer! Succes met de laatste voorbereidingen en we hopen jullie volgend weekend nog even te zien! Gr.en liefs Martin en Trudie

atie /leo

ziet er goed uit lekker fiets weer de komende dagen .
zie jullie morgen .

Barry en astrid

Wat een avontuur gaan jullie tegemoet petje af hoor. Wij wensen jullie veel plezier en mooi fietsweer toe.
Vanavond nog wel even lekker eten......jullie liever dan wij.

pa en ma

Goede reis!

Gerard en Jacqueline

Henk en Karin een uitdaging,
Heel veel succes en lekker genieten samen,
en kom gezond terug.

Elly en Henny van den Helder

Henk en Karin,

Super wat jullie gaan doen. Jullie droom komt uit. ga er van genieten en kom weer veilig thuis.
We zullen jullie gaan volgen, we hopen dat jullie een schitterende reis hebben.
Succes gr. Elly en Henny

roland en mariët

morgen is het zover,
we blijven jullie volgen
heeel veeel succes.
groetjes Roland en Mariët
Sanne en Melvin

Broertje en schoonzus

Lieve HE en KE, we wensen jullie heel veel succes toe. Morgen gaat het al beginnen met de tocht naar Susan en Erik. We vinden het leuk jullie a.s. zaterdag nog in Limburg te treffen. Voorlopig de laatste nacht in Oosthuizen. Vooral ook veel plezier gewenst tijdens de reis en geniet van alles om je heen. Veel liefs en een dikke kus van PO en KO.

Cor en Sas

Lieve Henk en Karin, vanmorgen hebben wij jullie uitgezwaaid (best een emo-momentje) en nu zijn jullie op weg naar Utrecht, naar Susan en Erik.
Nogmaals heel veel succes op jullie mooi tocht en kom heelhuids terug aub!
Cor en Sas

Marian en Jan

Best wel een pittig windje .
Ik zag jullie aan komen fietsen bij Ilpendam dat zag er goed uit .

Kuszz Marian

Henny Demmers

Henk en Karin diep respect voor jullie! Een hele goede reis en geniet er van!